Blog ini bersifat umum.. memaparkan isu terpilih di dalam dan luar negara.. sekadar renungan bersama.
Anda dijemput meninggalkan sebarang komen tentang isu yang dipaparkan. Terima kasih!

Monday, August 23, 2010

Selamat Datang..!


Sudah lama aku berhasrat untuk membuka satu blog...
namun kesibukan sentiasa menghalang..
dan pada hari ini...
aku berjaya juga membuka satu blog..

kah kah kah... aku tertawa sendiri..
bukan gila namun gembira..
kah kah kah..

Untuk aku dan anda... selamat datang diucapkan..
terimalah pantun 4 kerat ini..

buah terap di luar pagar
ambil sisiit tolong jolokkan
aku blogger baru belajar
kalau salah tolong tegurkan

Salam damai dan terima kasih..
WELCOME TO MY BLOG!!

p/s: untuk rakan-rakan dalam sabahforum (sf) terima kasih atas sokongan anda!

No comments:

Post a Comment